طراحی وب

Wiki Article

اندازۀ صفحه‌های ‌نمایش از مانیتورهای بزرگ شرکتی گرفته تا ساعت‌های مُچی هوشمند متفاوت است؛ بنابراین زمانی که می‌خواهید یک وب‌سایت طراحی کنید، باید به ابعاد دستگاه‌های مختلفی که سایت شما را برای کاربران نمایش می‌دهند توجه کنید.

نه فقط محتوا، بلکه هر بخشی از سایت که نیاز دارید. سیستم مدیریت محتوا به دو دسته تقسیم می شود. اولی سیستم مدیریت محتوای آماده و دومی سیستم مدیریت محتوای تخصصی.

طراحی سایت فروشگاهی با فریمورک محبوب لاراول همراه با به روزرسانی و پشتیبانی کاملا رایگان

وقتی وب‌سایت شما در دسکتاپ نشان داده می‌شود، فضای زیادی برای نمایش تمامی این اطلاعات دارد؛ اما این فضا برای صفحۀ موبایل کمتر است و لازم است این نکته را در زمان طراحی واکنش‌گرا یا تطبیقی در نظر بگیرید.

هزینه طراحی سایت به عوامل زیادی از جمله قابلیت دسترسی، موبایل فرندلی بودن، رابط کاربری، تجربه کاربری و غیره بستگی داره که باید با خود مشتری با مشخص کردن هدفی که داره در مورد این موارد صحبت بشه.

سلام شب بخیر! این مقاله خیلی برام جالب بود. میخواستم عوامل کیفی موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس رو بدونم.

ما هم در این مقاله از وبلاگ وبزی قصد داریم تا به‌طور کامل، از سیر تا پیاز این دو تکنیک طراحی وب را توضیح دهیم. فهرست مطالب این مقاله را در ادامه می‌ببینید:

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه سئو سایت خبری طراحی سایت شخصی متخصص سئو کیست؟

تنظیمات اولیه سایت رو انجام بدید و با انجام تست های استاندارد قابلیت ها رو چک کنید

شکل تعامل کاربران با وب‌سایت نیز در دستگاه‌های مختلف، متفاوت است. مثلا یک نوار لغزنده ممکن است برای همه کاربران یکسان به نظر برسد؛ اما کاربران موبایل باید با لمس‌کردن آن به سمت چپ یا راست صفحه بروند و کاربران دسکتاپ هم لازم است که برای حرکت‌دادن آن از ماوس استفاده کنند.

بعد از منوی تنظیمات وارد بخش پیوندهای یکتا بشید و تنظیمات عمومی رو روی گزینه نام نوشته بذارید و ذخیره کنید.

هزینه نرم افزار سفارشی _ واقعاً می ارزه این همه پول بدیم؟!

وجود ناوبری تعاملی نقش بسیار مهمی در هر وب‌سایت دارد؛ چون به ساختن یک تجربۀ کاربری قدرتمند کمک می‌کند و نرخ پرش را هم کاهش می‌دهد.

مثلا برخی از وب‌سایت‌ها، لینک‌های ناوبری را به پایین صفحه منتقل کرده و در قالب یک منوی افقی چسبیده نمایش می‌دهند.
البته این یک روش منسوخ و قدیمی هست و معایب زیادی داره. راه صحیح استفاده از ماژول در وردپرس هست.

اگر هاست شما کوچک است، احتمالاً در آینده ای نزدیک فضای شما کم شده و سرعت شما کاهش خواهد یافت.

پس هزینه راه اندازی سایت وردپرس شامل موارد مختلفی میشه که یکی شون هزینه طراحی سایت وردپرس هست.

این مورد، برای سئو سایت های چند زبانه مانند سایت های خبری به کار می رود و بهترین کار برای نشان دادن تارگت نهایی کاربران در هر نقطه ای از دنیاست.

مزایای طراحی سایت وردپرسی مانند رایگان بودن، بدون نیاز به برنامه نویسی، سئو و ... در این مقاله می خواهیم در مورد طراحی سایت با وردپرس صحبت کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و تحت وب است که با استفاده از آن هم می توانید محتوا و مطالب سایتتان را مدیریت کنید و هم انواع مختلف سایت ها را بسازید.

در طراحی هر وب سایتی یکسری امکانات عمومی و یکسری امکانات اختصاصی قرار می‌گیرند. امکانات عمومی شامل آپشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها در طراحی هر وب سایتی الزامی است و ارتباط مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند اما امکانات اختصاصی شامل آپشن‌هایی هستند که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند البته استفاده از این امکانات براساس درخواست مشتریان طراحی سایت است و وجود آن‌ها در وب سایت الزامی نیست. هر دوی این امکانات چه امکانات عمومی که وجود آن‌ها ضرورت دارد و چه امکانات اختصاصی که وب سایت شما را به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل می‌کند، بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند. در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین امکانات عمومی و اختصاصی در طراحی سایت که بر روی تعرفه طراحی سایت تاثیرگذارند و می‌توانید از آن‌ها برای تخمین قیمت طراحی سایت استفاده کنید، آشنا خواهیم کرد. یکی از موارد مهم در سفارش طراحی قیمت طراحی سایت است که اغلب با توجه به نوع پروژه و امکانات موجود در آن محاسبه و تعیین می شود. به طور کلی قیمت طراحی سایت با توجه به اختصاصی یا وردپرس بودن آن محاسبه می شود و براساس رابط کاری، زبان برنامه نویسی، هاست و دامنه، پشتیبانی، مدت زمانی که قرار است طراحی سایت انجام شود و سایر سرویس هایی که مشتری درخواست دارد که در طراحی سایت کسب و کار خود استفاده شود قیمت گذاری می شود.

سیستم های مدیریت محتوا وردپرس و جوملا جزو محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا میباشد.

طراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. اکثر سایت های دنیا از وردپرس استفاده می کنند. تیم پشتیبانی کننده ی وردپرس مدام امنیت آن را کنترل می کند. به علاوه برنامه نویسان زیادی در سراسر جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می کنند.

اکثر کاربران هم می‌دانند که این خطوط افقی چه کار می کنند؛ بنابراین می‌تواند یک انتخاب ساده و جذاب برای طراحی وب‌سایت شما باشد.

به تجربه فروش و درخواست مشاوره در سایت هایی که زبان انگلیسی هم دارند نسبت به وبسایت های چند زبانه کمتر است چراکه مخاطب هنگامی که به زبان خود درخواست مشاوره بخواهد بدهد راحت تر است تا به زبان غیر مادری مانند انگلیسی!

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

در ادامه میخوام در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس براتون کمی صحبت کنم.

در پایان باید بگوییم اگر به دنبال طراحی یک سایت با رعایت اصول سئو هستید، امنیت سایت برایتان اهمیت زیادی دارد، دانش برنامه نویسی چندانی ندارید، بودجه زیادی برای طراحی سایت ندارید، بخواهید به راحتی سایت خود را مدیریت کنید و هم چنین از پشتیبانی آنلاین تیم توسعه دهنده استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از وردپرس است.
اینجا کلیک کنید در دوره آموزشی طراحی سایت وردپرس ۰ تا ۱۰۰ به شما نحوه کدنویسی صحیح بر سکوی وردپرس رو آموزش میدیم. آنچه در این دوره خواهید آموخت:

وب‌سایت یدک ‌لی یکی از وب‌سایت‌هایی است که طراحی‌ واکنش‌گرا دارد. فرقی نمی‌کند که شما با چه ابزاری می‌خواهید این وب‌سایت را ببینید.

حتی افزودن زبان دیگری مانند روسی، ترکی و عربی نشان دهنده میزان احترام شما به مخاطب این کشور هاست و البته جدی بودن شما در ارتباط با آن ها را نیز متذکر می شود.

در این مقاله به بررسی فروشگاه‌ساز ووکامرس که روی وردپرس نصب می‌شود پرداخته‌ایم. با دانستن این موضوع که...

اگه همه مراحل رو درست طی کرده باشید الان باید تونسته باشید که وارد پنل مدیریت سایت وردپرس شده باشید.

پس از نصب وردپرس پروژه رو با تنظیمات اولیه مورد نیاز شروع میکنیم.

اگر روی ارتباط با سایر کشور ها مصمم هستید، باید بدانید ارائه محتوای مقاله، کتگوری، محصول و … حتی موارد جدید باید با قابلیت ترجمه به مخاطب ارائه شود تا در اعتماد سازی نقش مثبتی داشته باشد.

خیلی میشنوم که اینستا قراره فیلتر بشه و نمیشه هم روی تلگرام کار کرد. من روی اینستا فروشگاه دارم و محصولات بانه رو میفروشم.

گوگل با اختلاف بالا محبوب ترین موتور جستجوی دنیاست اما در بخش های مختلف این سایت که اتفاقا امکان دارد مخاطب هدف شما باشند؛ موتور های دیگر جستجو محبوب تر هستند.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا به اختصار سئو به معنای بهینه سازی وب سایت شماست تا کاربران تجربه خوبی از وب سایت شما داشته باشند. این به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام جستجوی اینجا کلمات مرتبط با صنعت شما، وب سایت شما را مرور کنند و محصولی را از شما بخرند.

این عوامل سبب می شود که شما بتوانید به وسیله ی وردپرس هر نوع سایتی را اعم از وبلاگ، شخصی، فروشگاهی، آموزشی، مجله خبری و … بسازید.

هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در این حالت بین ۵۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان بسته به امکانات و پیچیدگی سیستم خواهد بود.

تعرفه طراحی سایت داینامیک با وردپرس به‌مراتب پایین‌تر منبع مقاله از پایتون است. در طراحی سایت وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌شود.

سلام جناب مهندس وقتتون به خیر، می‌خواستم بدونم هزینه طراحی سایت شرکتی حدوداً چقدر در میاد؟

Report this wiki page